
Το Γυμνάσιο Φιλώτα εκπροσωπήθηκε επάξια στον Αγώνα Ανωμάλου Δρόμου Αγοριών και Κοριτσιών που έλαβε χώρα στη Φλώρινα στις 21 Απριλίου.
Στα 3000 μ. συμμετείχαν οι μαθητές Καλόγηρος Αντώνιος και Κανάκης Χαράλαμπος και στα 2000 μ. οι μαθήτριες Μπαϊραμίδου Αναστασία, Ηλιάδου Θεοδώρα και Γεωργίου Μαρία-Ελένη. Τους αγωνιζόμενους συνόδευσε ο Καθηγητής Φυσικής Αγωγής του Σχολείου Αλεξανδρίδης Σωτήριος
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρουν τις μαθήτριες και τους μαθητές για το αγωνιστικό σθένος και την δύναμη που επέδειξαν στον δύσκολο αυτό αγώνα δρόμου.